TjaTja...

Åter hemma efter ett par timmar i skolan, tillbringar ju sällan mer tid än nödvändigt i den miljön liksom. Ska jag vara ärlig så gillar jag ju skolan men hatar skolmiljön, där har vi alltså problemet. Nåväl, städa och plocka står överst på dagens göra lista fast först ska jag ta och vila lite. Jag tror fan jag kollapsar snart, liksom.
Tydligen har jag också ett paket som väntar på mig på posten som jag ska hämta ut lite senare, men som sagt vila först och främst.

Idag provade jag på den kommande trenden klackskr i kombination med mjukisbrallan. Riktigt bekvämt, verkligen!... I LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite

               
 
                               Mjukisbrallan + Klackskon = <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa dig först rätt kläder! Du förstöööör ju trendeeeeeeen!!!! Nu kommer ju verkligen inte en jävel att ha det på sig!

2010-01-13 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0