The botten is nådd…

Helt underbart att få röra lite på sig fastän att spinning kanske inte är det roligaste sättet att röra sig på så är det iaf effektivt för kilona. Ska jag vara ärlig så har jag inte tränat på flera år men och andra sidan har jag på nått höger eller vänster ändå lyckats hålla kroppen i trim. Men tragiskt nog har vikten ökat drastiskt sedan jag flyttade hit och började plugga.

Fast personligen tror jag inte att det är pluggets fel att jag gått upp i vikt utan hela den här SKIT stadens. Det finns ju liksom inga snygga människor här. Jag menar jag har då fan inte sett någon snygg här verken kille eller tjej så jag har väll försökt smälta in i mängden, utan vidare resultat dock. Jag kommer liksom aldrig bli lika ful som ni oavsett hur mycket jag går upp i vikt…haha

Nåväl, från och med nu lägger jag ner projetet om att smälta in ibland er alla fulingar där ute och sattsar istället på att återgå till mitt vanliga jag… Dvs till originalet MissDynamite;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA försöka går ju!!

2010-01-15 @ 21:26:36
Postat av: smojsan

HAHA var de dummaste jag har hört. Det beror ju för fan på hur du äter o dricker. Och att du e lat.

2010-01-16 @ 21:05:30
Postat av: Emelie

Flytta därifrån då.

2010-01-17 @ 20:20:08
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0