Snart är det dags för Kissies...

Snart lägger sig ytterligare en vacker människa under kniven för att genomgå en liten förbättring. Läste på Kissies blogg nyligen att hennes bröst operation äger rum om 15dagar. Åhh, tänk vad spännande och tänk vad nervös hon måste vara. Jag kommer själv ihåg hur nervös jag var två veckor innan min näsoperation! Åhh, det är nästan så jag känner spänningen med allas vår kära Kissies...

Håller tummarna  för att allt går som det ska nu…

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Elina

Äsch, är ju typ lika vanligt att gå till kirurgen som till tandläkaren snart :P

2010-01-18 @ 15:14:39
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: m

inte vem som helst har råd för det...

2010-01-20 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0