När det blir liiite för mycket…

Det har varit lite för mycket av det goda på senaste. Fyra dagars festande har resulterat i att jag just nu sitter i skolan helt död. Saken är den att jag inte ens sitter på lektion fastän att jag egentligen borde. Det är nämligen så att min snälla lärare tror att jag sitter och läser engelska just nu, fast det vet ju både ni och jag att jag inte gör. Men vad fan man fyller ju 22 bara en gång i livet…hehe. Har en jävligt lååång dag framför mig men så fort jag kommer hem ska jag sova ett par timmar innan det blir dags för träning. Det har ju liksom varit för mycket av det goda på alla plan.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0