Med hammare och spik...

För er söta läsare som tänkt slå klackarna i taket ikväll kommer här snart ett inlägg med inspiration som kan vara till hjälp vad gäller sminkningen. Personligen ska jag ingenstans, får väll vara nöjd med om jag hinner slappa en timma framför tv:n ikväll. Jag har nämligen just kommit halvvägs med kläderna jag håller på att stryka, men en hel del återstår. Tänkte ta och käka lite nu och sedan fortsätta…

Vidare har jag även fått upp min nya snygga fönsterlampan. Åhh jag är så stolt, jag som typ aldrig hållit i en hammare förut…thihi

Älskar er /
             /MissDynamite




                                        

Ser ni vad bra den sitter just där den sitter... Min lilla stålthet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0