Kom ihåg var du läste det först!

”Varför inte slå två flugor i en smäll? ” är ett gammalt blogginlägg där jag skriver om vårens kommande trend nämligen mjukisbrallan. Gå gärna tillbaka och spana in hela blogginlägget som är skrivet 091205.

Självfallet var jag i början lite osäker på ifall denna trend verkligen skulle nå Sverige med tanken på att majoriteten i Sverige faktiskt är rädd för att sticka ut. Att klackar i kombination med mjukisbrallan sticker ut kan ju inte ens jag som gillar att sticka ut förneka. Men nu är det ändå bekräftat, mjukisbrallan är vårens STORA trend. Personligen tror jag dock inte att den kanske allra vanligaste kombinationen kommer vara just klackar och mjukisbrallan ihop MEN helt klart är att var och varannan svensk kommer bära mjukisbrallan med eller utan klackar i vår. Och med tanken på bekvämlighetsgraden finns det tom risk för att folk inte kommer vilja bära annat än just mjukisbrallan kommande säsong.

Personligen är jag ändå helt säker på att iaf jag så fort jag får möjlighet kommer testa på den lite mer udda
kombinationen, det är ju MissDynamite!

Älskar er /
             /MissDynamite

                   
                   

 

Plaggen ovan är ur Ashish kollektion för Topshop som kommer till butik den 3 februari 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0