Kissie är en riktig härmapa…

Jah, hör ni den här lilla tösen är full av bullshit att hon snart spricker!!!
Så här skriver hon i ett inlägg alldeles nyligen:

”Det finns nog hur mycket som helst som jag kan hitta på, inte bara för mig utan för er också. Ni kanske vill jag ska hålla i bloggfester..? Starta upp en butik där ni kan ha liknade kläder som jag gillar och föredrar? Att gå runt klädd som blondabella kan ju inte vara så roligt..”

Ok, jag tröttnade på BlondinBella redan förra våren. Kisse har jag inte tröttnat på ännu men nu är det bara en tidsfråga. För inte nog med att ALLAS VÅR KÄRA KISSIE ÄR FULL AV SKIT!  nu har hon dessutom börjat låta exakt som BlondinBella.

Originellt?

Nej, knappast! Och inte är det särskilt originellt att härma alla andra bloggerskor och ta våra idéer. Jag menar hallå brudar hon blir känd och rik med hjälp av våran kreativitet som hon bara rafflar åt sig utan att ens fråga. Vem fan tror hon att hon är egentligen?

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0