Kan nu tänka er…?

Hissjäveln har stannat… IGEN! Senast den stod var igår… Hallå liksom vi borde fan få avdrag på hyran så ofta som hissjäveln står här. För jag menar betalar jag 3300kr för min lilla etta så ska jag fan i mig har en fungerande hissjävel också. Ahh, jag blir så jävla trött på det här!

Träningsvärk har jag också! Allt ska tydligen vara åt helvete idag. Träningsvärken beror dock inte på att hissen stannat utan på att jag först var på spinning en timma och sen på Core en timma igår. Jävlar, ni ska veta vad Core är jobbigt. Ja, det är tom jobbigare än att spinna i en timma fastän att det inte ser så ut.

Nåja, nu ska jag käka, vila och sen plugga...

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0