Jag fungerar inte som jag brukar den här tiden på dygnet…

Nej, det är alldeles för tidigt för mig. Men saken är den att jag ska in till stan en sista gång och kolla läget, mha tag på en kylmatta också. Vidare får det väll bli en tripp i affärerna också sedan måste jag hem och packa så jag får med mig allt. Självklart kommer jag försöka blogga så mycket jag bara kan idag under dagen vilket jag ju lovade redan igår.

Nedan kommer gårdagens inköp…

Älskar er /
             /MissDynamite



Harembyxan är HOT i vår/sommar!



Scrapbooking har väckt mitt intresse...



Köpte en kapsyliknande skål att ha ljus i...



Och en liten lyckta att ha på balkongen tillsammans med den stora jag köpte nyligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0