Jag behöver min skönhetssömn…

Dessvärre blev det inget av dagens planer då jag istället somnade direkt efter senaste inlägget. Min diagnos BSSS kräver sådana här åtgärder ibland vilket även ni borde förstå. Jag menar att vara så här snygg som jag är kräver ju en del ansträngning fastän att det är ett fantastiskt genetisktarv egentligen.

Problemet är att jag inte har den blekaste om vad jag ska göra inatt, för inte lär jag ju kunna sova. Får väll bli till att blogga och hoppas på att jag orkar ta mig upp i tid imorgon. Hoppas bara på att snöstormen ger sig så jag kan ta mig in till stan till att börja med. Sedan får vi ju se vilket håll det bär av mot, Göteborg, Jönköping eller backen i Hestra är det jag kan tänka mig som sysselsättning för morgondagen.

Håll ut en liten stund till så ska jag lägga upp resten av gårdagens fynd...

Älskar er /
             /MissDynamite

                            

                                                   MissDynamite... Vem annars?


Kommentarer
Postat av: Mona

Men snälla hur gammal är du? Du ser ut som en 40åring..

2010-01-06 @ 11:48:45
Postat av: Hahaha

Hej du MissDynamite!

Jag undrar på en sak..

du skrev "..Jag menar att vara så här snygg som jag är.." eehm... Hur kan du skriva så när du ser ut som Fiona i Shrek! HAHAHA

2010-02-17 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0