Jag är ledig idag…

Därför har jag sovit fram till nu. Men jag får väll medge att det är så dags att stiga upp och göra sig i ordning. Måste även ner till posten och posta de silvriga stiletterna jag sålde för ett tag sedan. Vidare ska det fixas och donas här hemma. Jag menar det är ju ändå fredag och dags för fredags mys ikväll;)

Medan jag suttit här och slösurfat har jag också registrerat mig på hittabloggen.se så nu hoppas jag på ännu fler läsare. Länsarantalet har ju ökat markant sedan jag började ge svar på tal som jag slarvat med nu det senaste men håll utkik och kommentera mera! så lovar ett svar på tal redan ikväll.  

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0