Idag är ingen vanlig dag…

För idag är MissDynamites födelsedag… HURRA HURRA!

Idag blir jag hela 22år gammal… FAN vad gammal! Jag tror tom jag såg en ny rynka i spegeln imorse! HJÄLP, jag är gammal! Det kan va inbillning men jag tror ta mig fan inte att det suttit där förut…HAHA

Nåväl, just nu sitter jag på lektion. Ja, mina engelska lektioner går till att blogga, måste ju passa på att göra nått vettigt undertiden jag sitter här liksom;) Åh, jag är så glad idag för idag är en sån dag då jag får dricka precis hur mycket cider/cola och röka jag vill. Hallå, jag åt tom frukost idag;)

Fast det får jag imorgon också iof för då är jag helt ledig och så kommer Martina till mig också. Ska träna imorgon med vilket jag inte ska idag men ändå.

Vidare ska jag även visa mina presenter jag fick av Madde tidigare idag… Wihoo och ThingThing!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0