Helt ärligt...!

Ni skulle bara veta vad dyrbar min tid är just nu. Vet inte om jag har berättat det men jag fick ju en tenta redan i måndags men saken är den att jag inte ens tittat på den, ska göra det nu tänkte jag.

- Hör och häpna, den ska vara inne imorgon!

- So what!

- Jag klarar mig i alla lägen, är ju trotts allt MissDynamite!

Annars har MissDynamite även hunnit med ett aerobic pass idag. Har ont som fan i magmusklerna sedan Coren igår fast det var inte det som var fel idag. Nej, jag tycker inte om hon som leder aerobic passet. Det är nått som inte stämmer eller så är hon bara kass, vad vet jag. Tänker inte gå på det mer så det får bli spinning nästa onsdag istället.

Älskar er /
             /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0