Hallå, har ni saknat mig?

HIHI!
Klart ni har, vem skulle inte ha gjort det liksom;)
Men tyvärr mina kära idag har jag varit upptagen på annat håll. Jag har nämligen varit på stan med mami hela dagen. Verkligen hur mysigt som helst. Köpte mest en massa saker till lägenheten men någon Duvan har jag inte hittat ännu och inte någon passande lampa till vardagsrummet heller, men vem vet jag kanske hittar en på IKEA imorgon om jag orkar ta mig dit. Åh, vet ni vad vi får ta och höras senare för nu måste jag springa iväg och köpa mig en Coca-Cola innan jag törstar ihjäl.

Vad jag köpt med mig hem får ni se lite senare, så länge får ni nöja er med dagens outfit.

Älskar er /
             /MissDynamite



linne - Zoul, skjorta - MONROW, leggings - Ichi, skor - CAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0