Hallå alla glada…

Tänkte bara informera om att jag snart ska iväg på spinningen. Som jag tidigare berättat har jag ju påbörjat min återförvandling till mitt vanliga jag vilket alltså betyder att jag måste gå ner i vikt. Min viktökning har ju som jag tidigare nämnt varit ett försök till att smälta in bland alla fula människor runtomkring mig. Dessvärre har jag då inte lyckats eftersom att jag fortfarande sticker ut med min snygghet bara lyser igen. Men tur är väll det med tanken på att jag ju inte är särskilt ledsen över mitt misslyckande. Att jag misslyckats med att bli lika ful som ni är ju bara ytterligare ett bevis på att jag faktiskt har diagnosen BSSS…ThingThing

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0