Du snackar för mycket bullshit Kissie ...

Jag vann “årets kaxigaste bloggerska” på bloggawards!
Det var jag VS Katrin, jag visste helt ärligt hela tiden att jag skulle vinna och det gjorde samtliga som var på plats Fick höra i en intervju när en av dom andra som var nominerade i samma kategori sa att hon hade övat hemma på ett fejk-smalj som hon skulle sätta på ansiktet när jag vann.. Hoppas det såg förjävligt ut btw!!

                   

Ok för att hon vann men att hon ”visste” att hon skulle vinna tänker jag faktiskt inte yttra mig. Jag menar lilla Kissie får väll inbilla sig vad fan hon vill eller hure? Dock kan jag inte låta bli att kommentera detta inlägg med tanken på att det stinker om det. ”Oho, se på mig Sveriges största bloggerska liksom klart alla är svartsjuka på mig". Jah, ni hör ju hur det låt... Dahh

Ändå verkar Foki ha nått som inte du har lilla Kissie med tanken på att din blick på bilden nedan säger mer än tusen ord;) Sen kan du som sagt INBILLA DIG VAD FAN DU VILL;) 

                                

                           En bild säger mer än tusen ord och det gör Kissies blick här också;)
                                                      Hela hon stinker ju SVARTSJUKA!!!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0