Några bilder från igår;)



Min mami och papi...



Me, såklart;)



Hungrig som en varg...



Fast jag var mest törstig;)



Fågelskrämman kom lite sent men vad gör det... hehe



Han kom ju i tid till spelet...

Som gick ut på att alla som ville var med köpte klappar för en viss summa. Klapparna lades i en korg. Väl vid bordet gick tärningen runt tills alla klappar i korgen var slut, slog man 1 eller 6 fick man välja ut en klapp ur korgen. Sedan öppnades klapparna och vi fick slå tärning om klapparna, den som fick 1 eller 6 fick ta en valfri klapp av dom andra och så höll det på tills klockan ringde, tror den var stäld på ca 10min... Skit kul spel!



Här är klapparna som jag, mami och papi kammade hem från dom andra som alla slogs om en och samma tomte... hehe Det gäller att vara smart;)

Älskar er /
               /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0