Det här är ju inte klokt...!

- Ser ni vad klockan är eller...?

- Och jag är liksom vaken än!... HJÄLP!


Jag menar hallå liksom jag är väll en nattmänniska om nån men vad fan jag måste upp tidigt imon, till universitetet. Ah, men tänk vilken tur att jag är så himmla smart dels så studerar jag vid Universitetet och dels så har jag redan laddat upp med två energidrickor så att jag klarar dagen imorgon... JAG E JU SÅ SMART!

(Ehh, har jag sävat rätt nu tro?)...HAHAHA

Ja, just det! Jag har ju liksom slutat med energidrycker, men de här små energikickarna inköptes faktiskt in i förebyggande syfte...hihi Jag tänkte ju liksom aldrig dricka dom, vad får er och tro att jag skulle göra nått så dumt...Thihi

Älskar er /
             /MissDynamite

Kommentarer
Postat av: Ladytubii

Hej hej!



Vad studerar du för ngt?



Kram

2010-01-29 @ 12:55:30
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0