Det blev en sista tripp in till Göteborg…

Första tanken var ju att jag skulle ta mig en sväng på stan eftersom att jag är ute efter en kylmatta och lite annat smått och gått, men så hamnade jag i Göteborg istället. Självklart kunde jag ju inte låta bli eftersom att jag så gärna vill ta mig en sista titt i dom lite roligare affärerna som inte finns i verken Borås eller Karlstad. Ni vet såna där affärer man gärna inte går in i om man inte vet att man faktiskt har råd. Jag menar där finns ju så mycket som tom jag skulle kunna offra min högra hand för, hehe. Men dessvärre blev jag riktigt besviken eftersom att det nästintill var tomt i de lite mer exklusivare affärerna som alltså inte fått in något nytt ännu. Riktigt tråkigt men jag fick ändå med mig lite grejer hem vars innehåll ni får se imorgon.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0