Dålig uppdatering…

So what! Jag vet att ni saknat mig men jag har faktiskt ett liv att ta hand om också. Ett liv betydligt mer meningsfullt än ert, alltså my perfect life …DAHHH

Nåväl, det har inte hänt så mycket idag ändå. Var ju i skolan och fick presenter av Madde som ni ju redan vet. Sedan har jag städat som en idiot här hemma så nu är det ta mig fan kliniskt rent. Har även ätit smörgåstårta och pimplat cider hela dagen. Nu tar jag en PowerKing emellan så att jag inte somnar men snart ska det fortsättas…Thihi

Älskar er /
             /MissDynamite

                

Åh, vad jag älskar paljetter... Och så fick jag ett par öronhängen som jag titta på ganska länge.

                 

En film fick jag också... Har inte sett den ännu men det verkar som att det är en film i min smak... I LÖVE IT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0