Dagens köp del 1...

Tyvärr har jag inte orkat fota allt jag köpt idag men det får duga så länge. Ni får ju se resten imorgon, I promise.
Nu ska jag ta och varva ner lite så kanske jag orkar fota resten av sakerna lite senare eller så blir det bums i säng, jag får se hur jag gör.

Här kommer några av sakerna jag köpte idag, lägg märke till att det är hyfsat många saker ändå med tanken på utbudet här i Borås. Många ärdessutom reanfynd vilket glädjer mig med tankan på att jag i vanliga fall aldrig ens kollar rean... Men men mer pengar över till annat;)

Älskar er /
             /MissDynamite



Leggings, spettstopp och jeansleggings från GinaTricot



Vas, rökelser, glittriga Sia kvistar och schrapprylar...
Har nämligen hört att schrapbooking är en väldigt dyr hobby så självklart måste ju MissDynamite testa på det;) ...Thihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0