Blev U-hamn för min och pappas del idag…

Det var kallt, svettigt och blött men visst fan var det kul. Jag har ju inte åkt bräda på flera år så självklart åkte jag ju inte lika bra som förr i tiden men taktiken satt fortfarande i. Kan ni tänka er att jag tom hade glömt av hur man stiger på liftarna, haha. Nåväl, nu har jag ont i varenda kroppsdel, hoppas jag hinner vila lite innan Diana kommer.

PS. Såg en kändis i backen... Skriver mer om det sen.

Älskar er /
             /MissDynamite
                        
                       
                          
                                                  Jag och papai i backen...

                       
                                      
                                                   Jag, vem annars liksom?
                                                   
                       

                                                         Njut av utsikten...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0