Betydelsefull upptäckt…!

I helgen uppmärksammades allt för många fulla brudar ute på krogen i UGG:s. Dom var med andra ord inte enbart fulla utan även fula. För jag menar inte fan går man ut på krogen i UGG:s som ju är en varm och fin sko i vanliga fall, jah om dom är äkta förstås. Men tyvärr kunde det även där ganska snart konstateras att det som dessa miffobrudar hade på fötterna inte var i närheten av äkta UGG:s, och detta trotts att jag släppt in blod i alkoholomloppet;)


Åhh, jag blir så arg på er fattiglappar som inte har råd. Jag menar varför försöker ni ens härma en dyr stil? Det syns ju så jävla väl att det är fejk, fejk, fejk och vad fan tänker ni när ni går ut på krogen i fejk - UGG:s? HJÄLP! Är min första tanke! Inte i förstahand för att Ugg:sen är fejk utan för att man på krogen ska vara finklädd fattig eller miljardär, det kvittar. Ugg:s är fint och riktigt HOT men snälla inte ute på krogen! Ugg:s är ju så vardag det kan bli! Så för att sammanfatta det hela råder jag er fattiga som rika (utan stil) att införskaffa ett par finskor, med eller utan klack omedelbumms!!!


Älskar er /
             /MissDynamite


                     

                       Varm och fin sko, men inte ute på krogen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0