År 2010…

Första inlägget i år alltså. Med andra ord har vi två år kvar att leva tills jordens undergång enligt filmen 2012…Haha

Nej självklart inte, det är ju bara bullshit alltsammans. Dessutom har jag bestämt mig för att jag ska leva i minst 80år till vilket alltså innebär att det omöjligt kan vara jordens undergång om två år för då är jag ju bara 24. HJÄLP! Vad gammal jag är egentligen, och en sån egoist!!!

Moahahaha!!!

Men det var egentligen inte det jag skulle förmedla. Nej, det jag skulle ha sagt var att kvällen igår blev hur lyckad som helst. Nyår firade jag med mina föräldrar hemma hos en av mammas vänner. Verkligen super trevligt med tanken på att det var fullt hus och alla var hur taggade som helst. PERFEKT!

Bilder från kvällen kommer senare, så länge får ni nöja er mer kvällens outfit.

Älskar er /
             /MissDynamite




Klänning - Cubus, Leggings - Bianco...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0