Amatörernas afton var igår!!!

Alltså är det dags för oss andra att andas ut. Kom igen amatörernas afton är ju faktiskt bara en gång om året, såklart JAG klarar det här. Nu tycker jag vi ser framåt! Jag är nämligen helt övertygad om att år 2010 kommer bli ett bedårande år. Så nog med predikan till alla er amatörer där ute.

Jag ser iaf framåt och själva tanken på att det är 365 dagar kvar till nästa år glädjer mig stort. Jag menar det är ju ändå hela 365 potentiella party tillfällen, vem blir liksom inte glad av en sån tanke?

MissDynamite är dyr i drift det vet ni ju redan, men inte visste ni väll att även mina tankar kostar money. Jag menar har man redan nu börjat tänka på att det är 365 potentiella party tillfällen i år bör man också redan nu fundera på att införskaffa sig iaf ett par nya party klackar. Fastän att jag har så många vore det ju inte helt fel med dessa som är så snuskigt lika dom jag bloggade om för ett tag sedan under rubriken ”skyhöga klackar och priser därtill”.

Älskar er /
             /MissDynamte

 

Dessa små raringar kostar ca 1000kr på NK i Gbg...

                      
Medan dessa raringar från Giuseppe Zanotti ligger på hela 5048kr...


                                                             Vilka väljr ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0