10 VÄLBEHÖVLIGA PLASTIKKIRURGISKA INGREPP!!!

Jag tål henne inte, därför har jag inte velat skriva verken det ena eller det andra om hennes tio nyligen genomförda plastikkirurgiska ingrepp. Människan var ju så jävla ful innan dessa välbehövliga ingreppen. Något som var extra störande var den där jävla fula hakan som alltså hindrat mig från att se The Hills överhuvudtaget. Nåväl, hon har plastikkirurgin att tacka för sitt nya snygga utseende.

Dock spelar det ingen roll hur många yttre förändringar människa gör eller kommer att göra för plastikkirurgin har ännu inte kommit så långt att den kan tillföra en ointelligent människa fler hjärnceller. Jag menar det finns ändå en hel del om Heidi Montage som kommit ut i media och som hon faktiskt gjort som tyder på bristande intelligens. Ok, vid det här laget vet ni väll vad jag tycker om ointelligenta människor… *BLÄ…*

Älskar er /
             /MissDynamite
  



Heidi Montage från 2006... Utan bröst och med mega haka...



Nu kanske jag kan sluta störa mig varje gång jag ser henne... Det har verkligen skett en förbättring!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Fin blogg!;)

2010-01-23 @ 18:37:15
URL: http://daysofmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0