Wiho…!

Äntligen är jag vaken! Ja, jag har sovit fram tills nu, så himla skönt att sova ut ibland;) Förstår att ni saknat mig era losers men som ni vet är jag ibland i stort behov av min skönhetssömn. Frågan är bara vad jag ska göra inatt, blogga kanske? Visst skulle ni tycka det var ytterst trevligt att vakna upp på morgonen och upptäcka en massa nya blogginlägg på missdynamite.blogg.se? 

Annars har jag den senaste tiden fått kritik på olika håll gällande just mitt blogganda. Folk har nämligen synpunkter om både det ena och det andra ändå har jag fått betydligt fler läsare sedan jag ändrat mitt bloggande. Man kan inte vara alla till lags mina kära vänner, men och andra sida är jag ju knappast känd för att vara någon annan till lags överhuvudtaget. Min klassföreståndare menar till och med på att jag är ”kärringen mot strömmen” vilket jag inte tänker säga något om.

Nåväl, om ni nu är så jävla missnöjda med mitt bloggande varför läser ni min blogg då? Tror ni att ni skulle kunna göra det bättre än MissDynamite? Ni förstår väll själva att jag inte tänker vara er till lags om det är så att det inte passar mig men kom gärna med förslag på vad ni vill att jag ska ändra på så kanske jag gör det.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0