Vill man vara fin får man lida pin…!

Som alla borde känna till vid det här laget är Posh är en riktig fashionista som sällan, för att inte säga aldrig syns i annat än skyhöga stilletter. Men allt har sitt pris! Viktoria har nämligen fått lida i flera år av smärta och kramper kring knölarna vid stortårna. Dom senaste dagarna har fashionistan till och med setts vanka runt i flip flops, därför har nu spekulationer kring en nödvändig operation spridits.                   
                          
                          
                                         
              Ungerfär som dessa

                                         
I LÖVE IT! MEN ALLT HAR SOM SAGT SITT PRIS!

Därför har jag numer ytterst sällan skyhöga klackar som jag gärna hade förr. Inte för att mina problem är ens i närheten lika alvarliga som hos fru Beckham men för att problemen mycket väl skulle kunna bli tom allvarligare då jag gått upp i vikt.

Sanningen gör ont mina kära läsare, men är man fet ska man nämligen inte gå i klackar.

En fet människa förstör nämligen klackarna inom loppet av bara några dagar beroende på att vikten tynger ner. Vissa feta människor envisas ändå att gå i klackar, det kan inte jag göra med tanken på att mina klackar kostar för mycket för att förstöras inom loppet av några dagar. Förutom att klackarna blir helt totalt förstörda så ser det också för jävligt ut när en fet människa går i klackar då kroppshållningen inte är som den ska för att det ska se snyggt ut. Dessutom förstör båda dessa faktorer dvs tyngden och kroppshållningen ryggen utav helvete.

Att vara överviktig är inte sunt, att dessutom tvinga på sig klackskor med övervikt därtill kan få alvarliga konsekvenser i form av bla ryggproblem sen får ni tycka vad fan ni vill om det här inlägget. Själv är jag inom loppet av ett halvår nere på min normal vikt vilket alltså innebär att snart går jag återigen i mina älskade stilletter;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0