Vilen överraskning…!

På vardagarna när jag har skola brukar jag ju inte skriva tidigt på morgonen då jag ändå brukar få tid till det vid halv-tio-rasten eller på engelska lektionen. Men idag vart det lite annorlunda då jag helt hade glömt bort att hela skolan skulle till Kristinateatern. Som tur var hade jag matte innan annars hade jag blivit sur över att jag först gått till skolan och sen till teatern som alltså ligger på samma gata som jag bor på. Nåväl, berättar mer om teatern sen… Den var verkligen skit bra...

Älskar er /
             /MissDynamite

                

Dagens outfit: mössa - Bianco, jacka - Fjällräven, väska - Saddler,vantar - Cubus, jeans leggings - Gina, skor -CAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0