Tillfredställning…!

Borde egentligen inte vara så svårt att uppnå för er misslyckade människor som skriver elakheter i min blogg heller. Jag menar se på mig bara jag får lite motion rinner ALLA era elakheter av mig och mitt liv fortsätter som om jag verken sett eller hört elakheterna ni önskat förmedla till mig, helt underbart! Så sammanfattningsvis hoppas jag att ni redan uppfattat budskapet att jag fulständigt skiter i meningslösa åsikter vad gäller mig and my perfect life.

Nåväl, tillfredställd sitter jag återigen hemma i soffan och funderar på hur i hela fridens namn det kunnat bli så här stökigt. Så här var det ju inte för bara några dagar sedan. I och för sig har jag i ett par dagar nu varit fokuserad till max på tentan, jag har ju knappt haft tid till att skita dom senaste dagarna.

Nu blir det Aschberg på kanal 8, Kissie ska tydligen prata om Stockholms fashion week...I LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt bra att du försöker intala det dig själv

2010-02-02 @ 18:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0