Stressigt värre = dålig uppdatering…!

Men jag menar jag är ju jävligt framåtdriven när jag väl kommer igång med något jag verkligen brinner för. Visserligen finns det massvis med olika benämningar på det jag valt att kalla framåtdriven, tex stönig som man säger här i Värmland. Personligen väljer jag dock ordet framåtdriven för att det har betydligt bättre klang än det värmländska stönig. Visst kan denna egenskap ibland kännas som ett handikapp, men ska jag vara ärlig älskar jag denna egenskap över allt annat, just för att den gjort mig till den jag är idag. Jag ger aldrig upp!

Däremot kan jag ibland känna förakt för människor som inte tror på sig själv. Jag menar tror du inte på dig själv kan du lika gärna gräva din egna grav, då kommer liksom ingen annan att tro på dig heller.

Nåväl, om någon råkat missat det så är det just nu skolan och träningen JAG prioriterar. Men jag måste säga det att det är en jävla massa plugg dom packar på oss vilket alltså för bloggens del innebär att jag har mindre tid med den. Tränar gör jag ju visserligen också varje dag men det är ju bara en timma om dagen, ibland två men vad fan min kropp och hälsa är jävligt mycket viktigare än skolans pappir och för att inte tala om er och bloggen…HAHA, nu var jag allt spydig igen va?;)

Älskar er /
             /MissDynamite


                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0