Sanningen…!

Som ni redan vet finns det inte mycket som kan hindra mig från att blogga så med andra ord bloggar jag mer än gärna och ofta. Men vissa dagar om idag tex bloggar jag mindre och då ljuger jag också om anledningen till att jag inte bloggat. Naturligtvis stämmer det att jag inte hunnit när jag väl anger det som orsak men orsaken till varför jag inte hunnit kan ju vara varierande och oftast osanna. Jag menar som idag tex, fastän att jag idag varit och bowlat med skolan, lunshat med Madde + vart med henne då hon shoppat samt hämtat ut paket på OK så rör det sig ändå om ett X-antal timmar som jag även borde hinna blogga på. Men nu är det så att det faktiskt finns andra saker som ligger till grund för mitt ”slarv” med bloggandet och det är framförallt mitt problem med rättsväsendet vilket alltså just nu slukar en hel del tid. Puh, gud vad skönt det känns att ha det sagt iaf…!

Älskar er /
             /MissDynamite

                       

                            Lagens högra hand, inte lika gulligt i verkligheten...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0