Nykroppa nästa…!

Morgonen började naturligtvis med ett Rosenrot & SchiSANDRA piller som jag fick hem igår och som enligt förpackningen ska vara en energibomb. Energibomb är just vad pillret är också för jag har verkligen varit i farten hela förmiddagen och känt mig betydligt piggare än vanligt. Naturligtvis kan det vara inbillning också men jag tror verkligen att det här pillret gjort sitt. Annars har jag haft Madde här ett tag nu och vi har just käkat så snart ska vi iväg till Nykroppa där hon bor. Jag ska hälsa på och så ska jag sova över där inatt, vidare får vi se vad vi hittar på. Fast innan vi åker ska vi ner till OK där ytterligare ett paket väntar på mig. Åhh, så spännande det är ju rena julafton varje dag! Hihi

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0