Nae, nu jävlar…!

Matematiken är väldigt enkel när det gäller mig. Det finns två alternativ antingen tar man mig för den jag är eller så drar man åt helvete, väldigt enkelt. Men tråkigt nog verkar ju inte alla ha fattat detta och jag måste förtydliga mig ytterligare vilket är fruktansvärt frustrerande. Somliga försöker tom ändra på mig vilket är ytterst påfrestande. Jag menar försök inte ändra på mig du vet så väl att jag ändå bara ställer till med ett helvete och det är väll onödigt. Personlighetskränkning är vad det är och innan veckan är slut ska jag ha en ursäkt, vill du verkligen utsättas för denna förnedring? Nåväl, samtidigt är jag ju jävligt glad över att du gav dig på just mig och inte nått emo som skulle skärt armarna av sig för det du just uttalat.

Får se hur jag ska gå vidare i ärendet imorgon men just nu har jag lite andrabekymmer. Jag menar dels så har min ena laddare till mobilen gått sönder medan min andra försvunnit. Vidare funderar jag på ifall jag verkligen ska träna ikväll med tanken på att jag har lite annat att göra.

Jaja, hur det blir lär vi ju få se.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0