Mycket med det praktiska…!

Har inte hunnit blogg på hela dagen då jag dels varit och bowlat med skolan, hunnit med en lunch med Madde och nu ska jag hämta ut ytterligare paket. Förstår att ni legat sömnlösa hela natten och undrat vad som legat i paketet jag hämtade ut igår, en BOMB kanske! Vem vet men ska jag vara ärlig så är era problem inte mina problem. Hoppas ni förstår poängen…! Jag måste dock medge att den luktar jävligt gött och den kommer definitivt användas flitigt… I LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite

                    

                   I JUST LÖVE IT...! Min nya parfym från Burberry luktar SÅ gott...!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja den luktar väldigt gott, lutar lyx som du sa!

2010-02-19 @ 17:04:44
Postat av: Parfymälskaren

Åh den ser så lyxig och sofistikerad ut, den måste jag verkligen ha jag med!!!

2010-02-19 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0