Mange Schmidt är en legend…!

Jag har bokstavligen lyssnat sönder låten LEDIG av Mange Schmidt som jag bloggade om igår. Det har ju varit ganska tyst kring Mange Schmidt ett bra tag nu men den här låten är ju underbar. Medan jag lyssna på låten LEDIG kom jag dessutom att tänka på en annan låt av Mange Schmidt - ”Jag talar ut” som jag också lyssna sönder för ca två år sedan. Det var på den tiden då jag åkte in till Göteborg var och varannan dag i och med min näsoperation som visserligen blev förflyttad till Mars året därpå. Men den här låten är ju så go och allt stämmer ju. Jag menar jag köpte visserligen inga nya bröst som han sjunger om men däremot köpte jag mig en ny näsa och nu talar jag ut, haha.

Älskar er /
             /MissDynamite

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0