Kom precis innanför dörren…!

Jag har vart på stan precis hela dagen och ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig haft så här mycket ärenden på stan, någonsin. Nu är jag dock hemma och skönt är väll det annars hade jag nog kollapsat mitt på Kungsgatan, inte bra alls. Jag menar jag har ju faktiskt annat för mig än och kollapsa lite varstans, hehe. Nåväl, mötet på sjukhuset gick bra. Vi samtalade lite om både det ena och det andra men framförallt om min dåliga rygg och att jag borde börja hos en sjukgymnast omgående, men vi får väll se när detta blir av. Sedan tog jag en semla på stan med Richardinho. Jag som inte ens tycker om semlor men det ska ju tydligen vara stans bästa.

Ehem, hur smakar semlorna på andra ställen runt om i stan om det här var stans bästa?

Nej, jag tyckte med andra ord inte om dom, fy fan vad vidrigt! Nåväl sedan var det dags att gå upp till sjukhuset igen, dock helt förgäves för inte fan fick jag någon reductil utskrivet. Jävla förmyndarskapsland är vad det här jävla landet är! Jah, reductil ska alltså enligt den här läkaren leda till biverkningar som hjärtsvikt och i vissa fall har läkemedlet tydligen också orsakat dödsfall. Jaja, vad vet jag får väll köra på detox istället!

JA, JAG ÄR SUR!

Älskar er /
              /MissDynamite



           Det här är tydligen stans bästa semla...?

                         
                                                         Oho, vilken snygging;)



                   Oh, ytterligare en snygging;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0