Just MissDynamite style…!

Jag har världens bästa engelska lärare! Vi har gjort upp om att jag inte behöver närvara på lektionerna så länge jag lämnar in mina uppgifter vilket passar mig alldeles utmärkt! Så idag var jag inte alls länge i skolan. Jag lämnade bara in dom senaste uppgifterna, fick nya och sedan tog jag och Madde lunch. Jag gick alltså från lektionen innan det ens börjat, PERFEKT!

Nåväl, vi åt på kinesen och tog sedan en vända på stan, väldigt mysigt. Tydligen är det 75% rea på Metro så självklart var vi in en sväng, men i vanlig ordning föll inget mig i smaken. MissDynamite är ju som ni redan vet väldigt kräsen av sig. Men utöver det så har dagen hittills varit hur mysigt som helst. Nu är jag då visserligen jävligt trött så det blir väll till att vila en stund och sedan plugga, plugga och åter plugga. Ska ju vara klar med uppsatsen imorgon och jag har ju knappt börjat på den. Är det inte SÅ MissDynamite style? Hehe, men de löser sig, det gör det alltid, om man är MissDynamite vill säga;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Madde

Du som fashionista borde väl vid det här laget skrivit ett inlägg om modeskaparen Alexander McQueen´s bortgång! Nu ska jag besöka Kissie, Kenza och Blondinbellas bloggar för att se om de har skrivit nåt om han.

2010-02-11 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0