Jävligt snabb leverans hos Telenor!

Beställde ett nytt simkort till min nya telefon hos Telenor igår eftersom att jag inte får igång min gamla telefon, den utan laddare. Värt att tillägga är att Telenor är jävligt snabba med sina leveranser med tanken på att beställningen gjordes igår och kortet kom idag med posten. Det som återstår nu är en sväng mer till Pressbyrån för att ladda på kortet så att jag kan ringa och smsa med det sen. Problemet är dock att jag inte har någon att verken ringa eller smsa till då alla telenummer är kvar på det andra kortet. Så därför har ni här mitt nya nummer: 070-8779393.

PS: Jag vet att många av er nu sitter och tycker att jag är en jävla idiot som lägger ut mitt nummer på nätet. Men saken är den att detta endast är en nödlösning och numret kommer inom kort att upphöra i vilket fall som helst.

Älskar er /
             /MissDynamite
                          
                       

                                             Snabb leverans hos Telenor...!


Kommentarer
Postat av: D

vilket nr...de finns inget.



hallå mali...saknar dig

2010-02-11 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0