Jag överlevde…!

Spinning tar ju verkligen livet av en men jag överlevde! I och för sig råkade jag ju födas till MissDynamite så det är väll inte undra på. Jag menar det finns bara en av mig och jag genomför ALLT som jag gett mig fan på, det kan NI ge er fan på, hehe;) Alldeles straks tänkte jag avslöja vad som låg i paketen som jag hämtade ut innan idag, men först kommer här lite bilder från bowlingen och lunchen med Madde.  

Älskar er /
             /MissDynamite



                                Äkta kärlek...!

                                   

                                                                    Sten vår lärare...



Ojojoj, vilka läckerbitar va?

                                   

                                                          Just MissDynamite style... I LÖVE IT!



                                        MAT...!

                                   
                                                         
                                                               Gud, vad romantiskt...!



Kommentarer
Postat av: Weird

Fan är den där bruden med Sverige handsken rasse?!

2010-02-19 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0