Jag förstår hur ni känner…

Att vara utan mig en hel helg måste ju ha känts för jävligt. Men ibland måste man faktiskt vara ego och tänka på sig själv, vilket jag gjort i helgen. För jag menar min framtid hänger på att jag klarar mina studier därför prioriterades i helgen mina studier framför er läsare. Men var inte ledsna för helt värdelösa är ni inte, även om ni inte är långt ifrån, haha.

I helgen har jag alltså slitet med en tenta som jag skickade in klockan fem imorse. HALLÅ, HÖRDE NI! Jag satt alltså med tentan till klockan FEM imorse och finputsade! Det jag kan säga om tentan är att jag redan nu att jag inte fått in alla rätt men får jag inte VG så blir jag både förbannad och besviken på mig själv. Med andra ord har jag gjort ett mycket bra arbete, alltså VG;)

Tycker ni att det är övermod?

Ja, det kanske det är men saken är den att jag vet när jag gjort något bra eller dåligt. Det här gjorde jag mycket bra vilket jag innan idag firade med dels sovmorgon fram till tio och en bakpotatis på café Paus. Dessutom var jag bara på två lektioner idag, Wiho!

Nu måste jag rusa till träningen…

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0