Idag har jag fått hem följande…!

* En DGEA kräm som alltså är en natt och dagkräm som tydligen ska göra hyn silkeslen.

* Ett paket Rosenrot & Schisandra  som alltså är ett kosttillskott som enligt förpackningen beskrivs som en ”Energibomb från naturen”

* Ytterligare ett kosttillskott, II Hwa koreansk ginsengekstrakt, som jag tror är väldigt likt ett preparat jag tidigare provat på...

Börjar såklart prova på mina nya produkter redan imorgon:) Kosttillskotten tänker jag dock inte blanda utan väljer ett preparat som jag börjar med. 

Älskar er /
               /MissDynamite

                        

      Gratis är gott, och vem vet den där energibomben kanske är just vad jag behöver;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0