HOT or NOT!

Det är upp till er att avgöra huruvida ni anser denna maskeradförklädnad snygg eller inte, men förhoppningsvis håller ni med mig om att det ser för jävligt ut. Personligen förstår jag inte alls hur denna människa tänker – om hon tänker. Allt handlar ju uppenbarligen om uppmärksamhet! Men det kan ju också vara ett försök till att påverka alla finniga människor och deras självkänsla. Jag menar oren hy är enbart eklig och inget man gärna visar upp om man inte råkar kalla sig för Lady Gga då förstås. Eller har jag missuppfattat något?

Jag kan vidare tänka mig att inspirationskällan i det här fallet varit träsktrollet i Pirates of the Caribbean dvs Stellan Skarsgård i rollen som Bill Turner.

Älskar er /
             /MissDynamite



                                                         Ser ni liketerna?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0