Hjälp oss att lösa gåtan…!

Många är det som slaviskt följer Kissies blogg men få av oss är det som verkligen har koll på vad som sagts och inte sagts. Personligen är jag den som har stenkoll;)

Så för bara några dagar sedan färgade Kissies sitt sönderblekta hår till brunt vilket säkerligen fått många av oss att fundera över ifall Kissies nu tänker lämna Sverige för gott, inte minst med tanken på att hon idag reser till Gran Canaria. Vad jag personligen tycker om hennes nya hårfärg kan vi låta vara osagt men fortfarande är det ingen Big Deal. Jag menar Blondinbella färgade ju även hon håret i brunt för ett X-antal månader sedan men återgick sedan till sitt blonda hårsvall kort därefter. Med andra väl valda ord är detta INGEN BIG DEAL!

Poängen här är dock att när Blondinbella färgade sitt hår i brunt så var det ju så himla fel och fult för att man enligt Kissies inte skulle vara brunett i ett land som Sverige. Detta trotts ett oerhört högt invandrarantal som vi faktiskt har i landet. Men här har vi också yttrandefrihet, och tur är väll det för Kissies (och min) del men skillnaden på henne + många andra och mig verkar vara att jag står för exakt vad jag säger. Så vad tror ni tänker Kissies lämna oss för gott nu när hon reser till Gran Canaria eller snackar hon bara skit som vanligt?

Älskar er /
             /MissDynamite


           Ni ser ju själva och idag reser hon till Gran Canaria dessutom...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0