God morgon bloggen…!

Jag är nog inte riktigt vaken ännu men hoppas att ni är det eftersom att jag trotts allt tänkt blogga lite. Vad ni gjorde inatt vet jag inte men och andra sidan skiter jag i det också. Själv satt jag uppe till halv fyra inatt och skrev ner en massa tankar kring arbetet som ska vara klart tills på fredag. Men är det inte självaste fan att så fort man lägger sig så kommer dom riktigt bra tankarna upp i huvet på en och hindrar mig från min skönhetssömn. Inte undra på att jag har rungar under ögonen när tankarna inte låter mig sova ifred. Med andra ord är det nu bäst att det här arbetet blir bra annars blir jag arg.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0