Gårdagens…!

Uppdateringen igår var verkligen skit kass, I KNOW! Men jag tänker då inte be om ursäkt som alla andra bloggare gör, tycker det är löjligt. Jag menar visst är det kul att roa folk som inte har något egna liv och som alltså sysselsätter sig med att läsa om andras, men helt ärligt jag bloggar inte enbart för att roa er. Det skulle liksom aldrig fall mig in!

Dessutom var gårdagen verkligen super körig. Jag menar dels så hade jag inte sovit mer än ett par timmar natten till igår, ändå var jag uppe super tidigt för att infinna mig på universitetet i tid. Väl där var jag hyperaktiv då jag på bara några timmar hade fått i mig ca 7 energidricker. Visserligen är jag inte dummare än att jag förstår att så mycket energidricka inte är bra men vad fan jag kan ju inte sitta och sova på föreläsningen, hehe.

Utöver föreläsningen så hade vi även seminarium som enligt min personliga åsikt gick skit för mig. Men tydligen sa jag något om sekter som blev till en jävligt HOT diskussion efter att alla hade framfört sin mening gällande ämnet vi egentligen hade seminarium kring.
Det var väll också det som tog upp mig ur skiten…Wiho! Jag vet inte hur många gånger mitt namn nämndes i klassrummet och jag fick ordet varannan gång för att försvara mig, perfekt! Nu har ju till och med läraren som vi bara träffade för andra gången lagt mitt namn på minnet. Sen om de tär bra eller dåligt vet jag inte. Men en sak är då säker och det är att jag syns och jag hörs vilket alltså också måste innebära att jag finns;)

Annars mådde jag inge vidare bra igår så det blev tidigt i säng för min del.

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0