Fick hem ytterligare ett paket i fredags…!

Jag bloggade ju om två paket som jag hade fått hem i fredags men glömde helt bort att blogga om det tredje som jag hämtade ut på OKQ8? Jag säger ju att det är rena julafton varje dag för MissDynamite men ni tror ju mig inte, hehe. Nåväl, det är ju upp till er. Men iaf låg det en Mary Kay remover i det tredje paketet som jag fick hem i fredags, I JUST LÖVE IT! Jag menar visst har jag inte använt mig av Mary Kay på många år men jag har lite smått börjat beställa hem produkterna nu för det finns verkligen inget bättre märke än just Mary Kay. Produkterna håller verkligen det dom lovar, du får ett strålande resultat och det bästa av allt är att de inte kostar mer än vilken annan hudvårdsprodukt som helst. Som sagt MissDynamite JUST LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite

Mary Kay Makeup Remover - NY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0