Exakt en vecka kvar till Alla Hjärtans Dag…!

Här är ”Alla Hjärtans Dag” gåvorna som jag skulle vilja ge till mig själv. Jah, jag menar varför vänta på att någon annan ska ge mig något jag ändå inte vill ha när jag ändå skämmer bort mig själv bäst… I LÖVE IT!

Älskar er /
             /MissDynamite

      

* Supersöt kuvertväskan från Friis & Co till ett pris på 899kr beställer på Nelly.se
* Stiletter från Love Label kostar endast 399kr och beställs på Bubbleroom.se
* Romantisk linne från By Malene Birger kostar 1499kr och finns på Nelly.se
* Kavajen kostar 399kr och är av märket Renee, finns att beställa på Chique.se
* Underkläder får Hanky Panky eställer du på Nelly.se till ett pris på 748kr
* Halsband från Erica Weiner Jewelry kostar 699kr och finns på Nelly.se

                                                                                                                       ThingThing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0