Du skämde ut dig Kissies...!

Just nu sitter jag fastklistrad i soffan och kollar på Aschberg på Kanal 8. Kissie har just visat sig men ska jag vara ärlig har jag ingen aning om vad fan hon gjorde där i soffa egentligen. För inte fan sa hon särskilt mycket och det lilla hon sa visste vi ju redan. Neh, men låt mig gissa att hennes uppträdande ikväll var ytterligare ett pr-trick.

Jag sa ju tidigare att jag skulle se programmet för att Kissie skulle tala om Stockholms modevecka som började idag. Mode är ju mitt stora intresse så inte fan var det för Kissies skull jag kollade men jag tycker inte hon va nå vidare bra, hon liksom tillförde inget nytt.

Jag menar man behöver inte vara nått geni för att konstatera att legginsens nästa steg i utvecklingen är detaljprydda leggings, vilket Kissie iof missade att poängtera. Det hon däremot nämnde var att leggingsen håller i sig ett tag till. Så vi får väll tacka för upplysningen kära Kisse men jag hade väntat mig lite mer oväntad information från Sveriges största bloggerska som du är så himla noga med att poängtera i var och varannan mening. Lyssna på mig istället och skit i vad Kissie säger så håller kommer du hålla måttet även i vår...

      

Leggings med detaljer på från Vila...

Overall talades det också om i programmet. Men för fan säger jag då, det heter byxdress och ja den sitter fult på fula människor men det här är heller ingen ny information. Byxdressen är ingen modenyhet i vår.

               

Det heter Byxdress...!

Att ringar och armband är HOT! är visserligen sant men fortfarande gammal info.

                          

Vidare har också kedjorna varit med väldigt länge. Ja, till och med så länge att du för ett litet tag sedan kunde fynda kedjehalsband inne på Ginas mellandagsrea. Jag menar för det första är det som finna att köpa inne på Gina inga modenyheter och för det andra så har om inte hela så iaf en 75% av Sveriges befolkning ett likadant i sin ägo.

                        

Kontentan av det jag vill ha fram är att Kisses i ett direktsänt tv-program nyligen gett oss genomrutten information om mode, och hon ska alltså vara Sveriges största modebloggerska… Hjälp!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0