De vart inte min mening…!

Råkade slumra till lite efter det sista inlägget och när jag sedan vaknade fick jag brottom. Spinningen börjar ju visserligen vid fem och jag vaknade fyra men jag behövde ju ett rouge så det blev en sväng förbi affection först. Mitt rouge är ju helt slut så jag tänkte att jag köper väll vilket skit som helst bara jag har ett, men så visade det sig att dom hade Shiseido! Helt ärligt jag visste verkligen inte att de sålde så dyra märken någonstans i den här hålan men tydligen så gör dom det. Så det blev ett Shiseido såklart och en toning som jag ska sätta i alldeles straks.  

Måste säga det att jag är hur glad som helst att jag köpte ett Shiseido den här gången och inte det vanliga Dior som jag brukar göra. För enligt information jag fått på NK:s sminkavdelning i Göteborg så ska Shiseido vara mycket bättre än Dior. Shiseido sattsar enligt den här informationskällan ytters lite av sina tillgångar på reklam, istället går pengarna till vidareutveckling av produkterna. Dior däremot ska alltså satsa stora summor på enbart reklam vilket alltså enligt källan resulterat i en försämring av produkterna. Till saken hör också att båda dessa produkter ligger i samma prisklass, dom är svindyra båda två…I LÖVE IT!

Älskar er /
               /MissDynamite

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0